HR Medewerker Administratie
- Weesp en vanuit huis
- Parttime, 12-16 uur per week
- FWG 40
Villa Vrolijk biedt 24/7 kleinschalige zorg aan kinderen en jongeren met een (ernstige meervoudige) beperking. Dat doen we met passie en warmte. Achter de schermen spelen onze ondersteunende collega’s een onmisbare rol. Want alleen met een goed georganiseerde planning kunnen onze zorgteams hun werk met volle aandacht voor de kinderen doen.
Wat ga je doen?
Als HR-medewerker Administratie ben jij de stille kracht die zorgt dat alles klopt: van contracten en personeelsdossiers tot het beantwoorden van vragen van collega’s. Jij houdt overzicht en brengt structuur. Samen zorgen we ervoor dat Villa Vrolijk een fijne, professionele en zorgzame plek blijft voor zowel medewerkers als cliënten.
Werkzaamheden:
- Het voeren van een nauwkeurige personeelsadministratie (contracten, dossiers, verlof, verzuim)
- Administratieve ondersteuning bij werving & selectie, incl. communicatie met sollicitanten en plannen van gesprekken
- Het opstellen en beheren van arbeidsovereenkomsten en het verwerken van mutaties
- Toezien op de juiste toepassing van arbeidsvoorwaarden, cao gehandicaptenzorg en wet- en regelgeving
- Eerste aanspreekpunt zijn voor HR-gerelateerde vragen
Ondersteunen bij functionerings- en beoordelingsgesprekken (documenten voorbereiden, notuleren) - Het bijhouden van opleidingen- en trainingsadministratie
Praktische uitvoering van HR-beleid, bijvoorbeeld rondom veiligheid en vitaliteit
Villa Vrolijk biedt jou:
- Een veelzijdige functie in FWG schaal 40, volgens de cao-gehandicaptenzorg
- Een zelfstandige functie met verantwoordelijkheid en ruimte om mee te denken in een groeiende organisatie
- Een functie waarin jouw inzet direct voelbaar is
- Prima arbeidsvoorwaarden, zoals reiskostenvergoeding, thuiswerkvergoeding en laptop in bruikleen
- De mogelijkheid om deze functie deels vanuit huis in te vullen
Villa Vrolijk vraagt van jou:
- Minimaal MBO-4 werk- en denkniveau in HRM
Nauwkeurigheid en sterk in administratieve processen - Kennis van arbeidsrecht, cao Gehandicaptenzorg en HRsystemen; ervaring met AFAS is een pré
- Uitstekende beheersing van Microsoft Office, Excel en Word
- Servicegericht, proactief en discreet in het omgaan met vertrouwelijke informatie
- Zelfstandig signaleren en oplossen van problemen, samenwerken in teams en gezamenlijk de doelen te bereiken
- Goede communicatieve vaardigheden en toegankelijk voor collega’s en leidinggevenden
- Flexibiliteit om piekmomenten (bijv. in- en uitstroom van personeel) op te vangen
- Affiniteit met de gehandicaptenzorg en oog voor kwaliteit van zorg
Zie jij jezelf als de spin in het web van onze HR-administratie? Dan ontmoeten we je graag! Wil jij met jouw nauwkeurigheid bijdragen aan een soepel draaiende organisatie? Stuur dan je motivatiebrief en CV naar info@v-vrolijk.nl
